Štítek: zakaznickecentrum

  • Rozdíly mezi VPS Centrem a Zákaznickým Centrem a k čemu slouží?

    Jednou větou: Obojí, jak Zákaznické Centrum, tak i VPS Centrum, jsou určené výhradně pro správu zákaznického profilu. To znamená, že bez vlastního profilu chráněného heslem se tam nedostanete. To by vám ale nejspíš nestačilo na vysvětlení hlavních rozdílů, tak to pojďme trochu rozvést. V rozhraní Zákaznického Centra najdete přehled vlastních serverů, kontaktů nebo faktur. Oproti tomu…

  • Jak mohu zaplatit za svoje služby?

    Ve Váš Hosting akceptujeme několik způsobů platby. Máme platební bránu, která v sobě integruje 5 možností placení: Všechny faktury nebo daňové doklady si můžete kdykoliv stáhnout či zaplatit přímo ze Zákaznického Centra, a to v Nástěnka>Fakturace. Červeně svítí neuhrazené faktury a jsou viditelné i na hlavní nástěnce po přihlášení s odkazem k platební bráně. Mohlo…

  • Jak změnit parametry serveru?

    Jak změnit parametry na virtuálním a dedikovaném serveru? Kolik stojí navýšení parametrů? Změna parametrů na virtuálním serveru Při změnách parametrů na virtuálních serverech není potřeba měnit celý tarif. Úpravy provádíme kdykoliv i jednotlivě. Ve VPS Konfigurátoru níže vám ukážeme, jaké parametry tarifu lze vytvořit, a které parametry doporučujeme si hlídat. Vás pravděpodobně bude nejvíce zajímat…