Jak přesměrovat e-mail


U každé schránky můžete nastavit přesměrování na jakoukoliv jinou schránku. Můžete si vybrat, jestli se má přeposlaná zpráva smazat, anebo zůstat ve schránce, kam byla poslaná.

E-mail můžete přesměrovat i na více schránek, stačí jednotlivé schránky oddělit středníkem (;).

Jak na přesměrování e-mailu

Stačí se přihlásit do Zákaznického Centra a přejít do sekce E-mail pod doménu, kde máte schránku vytvořenou a kliknout na Nastavení viz. screenshot.

V nastavení u dané schránky můžete nastavit přesměrování, změnit kvótu či nastavit automatickou odpověď nebo alias.

Přesměrování všech e-mailů na více doménách najednou

Tuto funkci jistě oceníte, pokud máte například domény moje-domena.cz a mojedomena.cz.

Příklad: V naší firmě používáme adresy ve tvaru karel@moje-domena.cz a chceme, aby e-mail přišel i když bude odeslaný na karel@mojedomena.cz.

Řešení: Na doméně mojedomena.cz jděte na E-mail > Nastavení mail serveru. Do pole „Přesměrovat na“ napište druhou doménu, kterou chcete přesměrovat, tedy moje-domena.cz

Pokud jsou na mojedomena.cz vytvořené nějaké schránky, přesměrování se na ně nevztahuje a budou se chovat standardně.